מאת: מערכת

ענף הנדל"ן הוא אחד מתחומי העיסוק המבוקשים בישראל, אך רבים יעידו שהוא מאתגר, מורכב ושלא קשה להפסיד כספים גדולים בנדל"ן עם צעד אחד לא נכון או החלטה שגויה כזו או אחרת. רצוי לצבור ידע ולהכיר את השוק ואת הנפשות הפועלות בתחום. אחד מפרויקטי הנדל"ן הטריים והמבטיחים ביותר של העת האחרונה, שנראה כי אף עשוי להיות שובר שיוויון במגרש המשחקים שנקרא שוק הנדל"ן, הוא הפרויקט באור ים.

אור ים, מתחם המגורים החדש והמודרני מבית אלקטרה, ממוקם בין אור עקיבא וקיסריה, במרחק של 20 דקות מחיפה ו-40 דקות מתל אביב. אור ים גובלת במערב עם קיסריה, במזרח עם כביש 4, בדרום עד צומת פל ים ובצפון עם שכונת אורות רבין אור עקיבא.

הפרויקט החדש באור ים מעניק לתושביו את כל התשתיות הנדרשות כדי לקיים חיי קהילה בריאה, מקיימת, פעילה וירוקה. כאשר בין היתר, החברה לפיתוח קיסריה הקצתה 40% ממתחם המגורים לשטחים ירוקים. המתחם כולל ויהנה מפארק המשתרע לכל אורכו של אזור המגורים, שבילים להולכי רגל ולרוכבי אופניים, נתיב גישה לחוף הים, מתחמי פנאי, ואמפי תיאטרון. במקביל, החברה לפיתוח קיסריה ועיריית אור עקיבא יבנו קאנטרי קלאב לתושבי העיר והמתחם. במתחם ארבע קריות חינוך במרחק של 350 מטרים לכל היותר מבנייני המגורים (כדי לאפשר הליכה נוחה ובטוחה).

אור ים נהנית ממיקום ונגישות יוצאי דופן: גישה קלה, מהירה ובטוחה לצירי התנועה הראשיים כמו הכבישים 2, 4 ו- 6. כמו כן, תחנת הרכבת קיסריה – פרדס חנה נמצאת במרחק 5 דקות ומתוכננים שאטלים ייעודיים לתושבי המתחם, כמו גם שאטלים לפארק העסקים קיסריה.

תושבי אור ים יאכלסו את הפרויקטים וייהנו מהיום הראשון ממערכת חינוך מתפקדת במלואה, מכבישים, מדרכות וגינות ומאיכות חיים חסרת תקדים. הפריסייל של השכונת המדוברת, שמותגה בהצלחה כ”עיר חדשה ומושלמת למשפחות”, כבר יצא לדרך והביקושים הם אדירים. מדובר בשמונה בנייני-איכות ייחודיים בעלי מבנה מדורג המאפשר את קיומן של דירות מיוחדות ומגוונות עם מרפסות-ענק.

הרעש וההתלהבות סביב הפרויקט אינם מפתיעים. כאשר מוסיפים לתכנון המרשים של החברה לפיתוח קיסריה את המיקום היוקרתי המשקיף אל הווילות של קיסריה, נגישות תחבורתית אידיאלית לתחנות רכבת ולצירי התנועה הראשיים וכן מגוון אזורי בילוי פנאי ומסחר, מקבלים מצג של פוטנציאל אדיר להצלחה של ממש.

כאמור, שלב הפריסייל יצא לדרך, כאשר היציאה לשיווק בשכונה צפויה לאחר החגים.