מאת: מערכת

מגורים בתל אביב הם בחירה נהדרת עבור כולם – רווקים וגם ומשפחות. משום כך ניתן לראות הרבה פרויקטים ומגדלי מגורים חדשים שמוקמים בכל פעם ברחבי העיר.

ניתן לראות בשנים האחרונות אינספור פרויקטי בנייה שצצים מחדש בכל כמה חודשים. הבנייה נפוצה במיוחד בערים מרכזיות בארץ כמו חיפה, ירושלים ותל אביב. בסופו של דבר כולם חולמים על מגורים בתל אביב, בין אם אנשים צעירים שרוצים להרגיש כיצד זה להיות רווק בתל אביב אך גם משפחות המעוניינות לחיות במרכז הארץ כאשר הכל נגיש וקרוב.

זוהי אכן עיר ללא הפסקה, אך מיועדת גם עבור משפחות שונות שרוצות לגור במרכז העניינים. ניתן למצוא בתל אביב הרבה מאוד שכונות שקטות, יפות ופסטורליות המותאמות במיוחד למגורים של משפחות עם ילדים. אחת השכונות היותר מדוברת כיום היא נווה שרת בצפון תל אביב, שמשכה בשנים האחרונות יותר ויותר דיירים חדשים בזכות מנעד אדיר של יתרונות שהופכים אותה למעוז של איכות חיים. המיקום הנהדר, מוסדות החינוך האיכותיים, מרכזי התרבות הקרובים ושפע השטחים הירוקים הנמצאים במרחק הליכה, מתלכדים יחדיו ומצטרפים לתנופה מרגשת של התחדשות הנמצאת כבר בשיאה. ניתן להגיע מהשכונה בקלות ובמהירות לכל נקודה באזור, בעיר ומחוצה לה, בעוד במרחק הליכה מחכים לכם מרכזי התעסוקה הנחשקים ביותר בישראל: מתחמי ההייטק של רמת החייל וקריית עתידים.

הפרויקט המדובר בשכונה נקרא קומפלקס המגורים החדש של צפון ת"א – מתחם TLV YARD אקרו. הוא כולל 2 מגדלים בני 25 קומות, 4 בניינים בני 8 קומות, וביניהם ה-YARD פארק המהווה ריאה ירוקה להנאת דיירי הפרויקט, משפחותיהם ואורחיהם. בקומפלקס לובאים מרווחים, מעליות, חניה תת-קרקעית פרטית, קומת מסחר וחנויות בוטיק, מועדון דיירים להתכנסויות חברתיות ואירועים משפחתיים, חדרי אופניים ועוד, כל זאת כדי להעניק לכל דייר ודיירת את הסטנדרט הגבוה ביותר. הבחירה האידיאלית לאלו המחפשים בית גדול ומשפחתי בסביבה ירוקה, מבלי לוותר על החיים האורבאניים התל-אביביים הנמצאים במרחק של כמה דקות מהבית.

נוה שרת התאפיינה במשך שנים רבות במיתוג של "שכונת עולים". היא קומפקטית בשטחה, כ-400 דונם, ואמורה להכיל כעשרת אלפים תושבים ויותר, לאחר תום הפרויקטים של פינוי בינוי המתבצעים בעצם ימים אלה בה. השכונה הוקמה בשנות ה-50 כמעברת עולי צפון אפריקה  "יד המעביר", בראשית שנות ה-60 נבנו בה שיכוני עולים ולעולי צפון אפריקה הצטרפו עולים ממזרח אירופה (רומניה, פולין) ובהמשך עולי ברית המועצות לשעבר.

השכונה מוקפת בשכונות יוקרה, החל מצהלה, וכלה ברמת החייל ושיכון דן והיא גובלת בצפון בשטחי רמת השרון. מיקומה, בצמוד למתחם רמת החייל ופארק עתידים (מרחק הליכה), כמו גם העובדה שהיא נהנית ממוסדות ציבור איכותיים, החל מקונסרבטוריון וכלה בקאנטרי קלאב, הופך אף אותה לפוטנציאל הן למשפרי דיור והן למשקיעים. פרויקט YARD TLV מתאפיין גם בגישה מהירה לכביש 4 ולנתיבי איילון, קרבה לתחנת הקו הירוק של הרכבת קלה ונגישת מהירה לכל העיר ברכב, בתחבורה ציבורית או אופניים.

שכונת נוה שרת נמצאת כעת בעיצומו של תהליך התחדשות מזורז, הכולל בתוכו גם שיפור ושדרוג תשתיות פיזיות, מוסדות ציבור וכו'. היא נהנית גם מאופי ייחודי וממיקום אטרקטיבי על פני גבעה הצופה אל מרחבים ירוקים והשכונות היוקרתיות שסביבה. הפוטנציאל בשכונה, הן למשפרי דיור והן למשקיעים, הופך את פרויקט YARD TLV להזדמנות נדל"נית מעניינת ואטרקטיבית.