תמונה: depositphotos

עבודה בחברת NESS משמע עבודה בחזית הטכנולוגיה של הפרויקטים החשובים בישראל. החברה יוצאת בקמפיין פרסום נרחב לגיוס עובדי הייטק, מהנדסי תוכנה ובדיקות. הקמפיין שיצא במדיות הדיגיטליות השונות מנוהל על ידי חברת פיץ' "תוכן שאוהבים" ומאפשר לחברת נס להרחיב את גיוס המהנדסים שלה.

במידה ואתם מחפשים עבודה מסקרנת עם משמעות – נס היא בהחלט המקום המתאים עבורכם. החברה, שהוקמה ב-1999, היא מהמובילות כיום בשוק שירותי ה-IT בישראל. שירותי ה-IT כוללים בין היתר תכנון של מערך מחשוב ותקשורת בעסק, התקנת התוכנות המתאימות, תחזוקת המחשבים, הגנה, גיבוי, ואבטחת המידע הקיים ברשת הארגון. עבודתו של צוות IT מתחילה בהקמת מערך המחשוב ונמשכת בתחזוקתו השוטפת ובמתן פתרונות לבעיות העולות במהלך העבודה.

בסיס החברה הוא בקריית חיים וכיום נס נחשבת לאחת מחברות מספקות מערכות המידע הגדולות בעולם. חברת נס הקימה סניפים ב-18 מדינות, כאשר המומחיות העיקרית שמציעה היא בתחום מיקור החוץ של טכנולוגיות מידע, בנוסף למוצרי תכנה, רפואה, ביטחון ועוד. החברה מקושרת למעל ל-100 שותפים עסקיים ומשרתת למעלה מ-500 לקוחות במגזר הציבורי והפרטי.

החברה מגייסת מהנדסי/ות פיתוח ובדיקות למגוון תפקידים בפרויקטים מהמובילים בישראל. עבודה שיכולה לפתוח עולם שלם של הזדמנויות! בנוסף, תחום טכנולוגיית המידע נוגע כמעט בכול היבט של החיים המודרניים. תחום ה-IT יכול להיות לעזר רב במגוון של משימות, מתעשיית הרכב ועד אבחון מחלות. כמו כן, תחום זה מאפשר אינטגרציה ותקשורת חלקה בין עסקים בכל מקום בעולם.

נס מציעה היום לכל ארגון ובכל סדר גודל את מיטב הפתרונות, השירותים, הטכנולוגיות, הידע המקצועי וההון האנושי האיכותי ביותר לצורכי הליבה העסקיים של כלל מגזרי התעשייה. הודות ליכולת להעניק פתרון מקצה לקצה בכל עולם מערכות המידע והטכנולוגיה מחד, לצד חיבור חדשנות וטכנולוגיה לאנשים מאידך/ לנס מאות סיפורי הצלחה בארץ ובעולם אשר מושתתים על שיפור התחרותיות והיעילות של כל אחד מהם. עכשיו השאלה: האם גם אתם רוצים להיות חלק מאותם הצלחות?

לשליחת קורות חיים לחצו כאן.

לצפייה בסרטון היוטיוב: