מתי יצא לכם לראות בלייב ומקרוב כמה מהאנשים המשפיעים ברשות המקומית? Muni Expo 2019, או בשמו השני 'יריד חדשנות אורבנית', הוא הזדמנות נדירה לחוות זאת ולקחת חלק באירוע גדול וחסר תקדים. Muni Expo 2019 הוא האירוע השנתי של מרכז השלטון המקומי. אירוע זה נחשב למפגש הגדול ביותר של השלטון המקומי בישראל. רק פעם בשנה (27-28 פברואר), ניתן למצוא תחת קורת גג אחת את כל הצמרת המוניציפאלית הישראלית לחוויה יוצאת דופן של מפגש, לימוד, החלפת דעות ורעיונות וחשיפה לספקים ועסקים הפועלים במגזר. האירוע הוא כר פורה לחדשנות, ליזמות עסקית ולטווייתם של קשרים עסקיים ענפים. עוצמתו של הכנס נובעת משיתוף הפעולה שרוקמים המשתתפים והשפעתו על חיי היום יום של מיליוני אזרחים במדינה.

האירוע, אותו פוקדים כ-8000 מנהלים בכירים מ-275 רשויות ו-400 חברות ותאגידים עירוניים, מספק סדרה של כנסים מקצועיים בתחומים שונים של שלטון מקומי. בכנסים מציגים מקבלי ההחלטות מהמגזר הציבורי והפרטי בנושאי חדשנות, עיר חכמה, חינוך, רווחה, התחדשות עירונית, ביטחון, תחבורה ועוד.

אירוע Muni Expo 2019 יכלול, בין היתר, כנסים בנושאים הבאים:

1. עיר המחר: על ערים חכמות והאתגרים הצפויים להן: איך תיראה ותתופעל עיר המחר? התחדשות עירונית, חדשנות דיגטלית, קיימות אורבנית תשתיות מתקדמות.
2. תחבורת המחר: מתחבורה ציבורית, למערך רכבים אוטונומיים שיתופיים. רחפני שילוח לחבילות, מוניות מעופפות, חזון המכונית האוטונומית ומה חלקו של השלטון המקומי במהפכה הזו.
3. קהילת המחר: חינוך, תרבות ורווחה בעולם שמשתנה ומתקדם. הגדרת אמצעים דשים, תכנון והשקעות בחינוך, תכנון והשפעות בעידן של מעורבות עמוקה של התושבים. הצטמצמות המרחק מהפריפריה למרכז וההשפעות התרבותיות בתהליך.
4. הביטחון של המחר: מביטחון אישי ועד לאיומי טרור במרכזי ערים ברחבי העולם. הערים המרושתות מצלמות השפעתן על חיי התושבים, תוכנות זיהוי פנים ובינה מלאכותית, חיישני מודיעין חכמים, איומי הסייבר על תשתיות העיר החכמה. דיון גלובלי על מניעה והתמודדות עם איומי העידן החדש.

רשימת הדוברים:

נפתלי בנט – שר החינוך.
אביגדור ליברמן – שר הביטחון.
אופיר אקוניס – שר המדע והטכנולוגיה.
יואב גלנט – שר הבינוי והשיכון.
אלי כהן – שר הכלכלה.
יצחק הרצוג – חבר כנסת ויו"ר האופוזיציה.
צחי הנגבי – השר לשיתוף פעולה אזורי.
גילה גמליאל – השרה לשוויון חברתי.
מירי רגב – שרת התרבות והספורט.
אריה מכלוף דרעי – שר הפנים.
יריב לוין – שר התיירות.
ישראל כץ – שר התחבורה והמודיעין.
אריאל שטיינברג – משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי.
חיים ביבס – יו"ר מרכז השלטון המקומי ור' עיריית מודיעין.
הרב שי פירון – מייסד פנימה, שר החינוך לשעבר.
איילת שקד – שרת המשפטים.

שותפים ומייסדים:

מייסדים:

מרכז השלטון המקומי
החברה לממשק וכלכלה
מרכז המועצה האזורית
קרן קיימת לישראל

שותפים:

DEXIA
המשרד לשיתוף פעולה אזורי
משרד הכלכלה והתעשייה
מפעל הפיס

יריד החדשנות האורבנית מהווה הזדמנות עסקית של פעם בשנה! מפגש עסקי עם מקבלי ההחלטות ברשויות המקומיות בישראל. MUNI EXPO הוא האירוע היחיד בישראל בו ספק ונותן שירותים יכול לפגוש בבת אחת את כל שרשרת מקבלי ההחלטות ברשות המקומית, מכל התחומים, באווירה בלתי פורמלית. בתערוכת האחרונה, Muni Expo 2018, הציגו 170 נותני שירותים, למעלה מ- 100 מהם ממשיכים גם לשנה הבאה. לנתונים הללו משמעות גדולה; ספקים ונותני השירותים מאמינים כי זהו המקום לעשות עסקים, לפתוח דלתות ולקבל הזדמנויות במרחב השלטון המקומי בישראל.

התערוכה מתקיימת, כאמור, בתאריכים 27-28 לפברואר (ימים ד' ו-ה') בביתן 2 בגני התערוכה בתל – אביב.

להרשמה ליריד.