מאת: מערכת

בזמן מגפת הקורונה מדברים הרבה על המסעדות הסגורות, אבל נראה שנושא הברים לא מקבל את החשיפה המלאה. הזמנת מזון דרך וולט ורשתות המשלוח השונות כבר הפכה לעניין שבשגרה, אבל אלכוהול בכלל וקוקטיילים בפרט די נדחקו הצידה למרות הביקוש הגדול.

הרי אנשים צמאים (תרתי משמע) לחיי הלילה יותר מתמיד. המתח הגובר, המצב הכלכלי והשהייה הממושכת בבית רק מגבירים את החשק להתפנק באיזה קוקטייל אטרקטיבי או כוס יין טובה. כשעדיין לא ברור לחלוטין מתי הברים יהיו שוקקי אדם שוב, כבר ניתן לקבוע שיש חלופה אמיתית ויצירתית – משלוחים של מארזי הקוקטיילים עד הבית.

סילון בר הוא עוד אחד מהעסקים שנפגע בתקופת התפשטותו של הנגיף, אך כזה שהצליח להמציא את עצמו מחדש. מדובר בבר תל אביבי שכונתי בן 18 שנים שכבר ידע במרוצת השנים להשתנות ולהשתכלל בהתאם ללקוחות ולמגמות בשוק. במרכז הסיפור של המקום עומדים הקוקטיילים הייחודיים והיצירתיים של הבר, שכעת יכולים להגיע עד אליכם בקונספט ראשוני וחדשני – התאמת הקוקטייל בכך שישמור על רמתו גם מחוץ לבר (יכולים להחזיק עד אפילו שלושה חדשים).

בנוסף, השיקו צוות סילון בר תפריט חדש (בנוסף לתפריט האלכוהול המלא) אשר נקרא "פוסט קורונה" וכולל מלבד מגוון היינות, הבירות והקוקטיילים גם נשנושים, סלטים, פוקצ'ות, טוסטים, כריכים ואפילו קינוח בדמות טראפלס שוקולד.

כמובן, הדגש הוא קודם כל על הקוקטיילים שכבר הפכו ללהיט (אלפי בקבוקים נמכרו במהלך תקופת הקורונה). בין השמות ניתן למצוא את piccolo gallo המורכב מגוורצטרמינר, אפרול, סירופ דובדבנים ותמציות הדרים.

 

White Negroni הכולל: ג'ין טנקרי, נואה פרט, ליקר לוקסרדו ביטר לבן.

את קוקטייל ה- Sazerac שעשוי מלואי רוויה VS, בולט ריי וביטרים.

לכך ניתן להוסיף את Tasting – מארז חגיגי של שלושה או ארבעה קוקטיילים יחודיים, 3 בקבוקים 240 מ"ל (מספר אופציות לבחירה) עם קישוטים היכול להתאים בין היתר לאירועי חברות, ימי הולדת וכו'.

מדובר בטעימה מלבד מארסנל הקוקטיילים הקלאסיים, האלגנטיים והעמידים שניתן להשיג בסילון בר. אז עד שכולנו נהיה מחוסנים ויהיה אפשר לבלות במקום עצמו כמו שהתרגלנו בעבר לא רחוק, נראה שאין דרך טובה יותר לעבור את התקופה הנוכחית מלשתות אלכוהול איכותי בסטנדרטים הכי גבוהים שיש, גם מהבית.