תמונה: depositphotos

אם את/ה פוחד/ת לטוס או נמנע/ת מלטוס, סמינר טיסה ללא פחד הוא הפתרון הזמין, הנוח, התכליתי והיעיל ביותר המשיג את התוצאות הטובות ביותר והוא נועד לך.

סמינר טיסה ללא פחד מתקיים זה למעלה מ 25 שנים ללא פרסום. הסמינר אורך יום אחד וזאת כחלק מהשיטה. זהו לא רק יום מעניין ומרתק אלא יום המחולל שינוי משמעותי ועל כך יעידו אלפי אנשים שעברו את הסמינר וטסים כיום ללא פחד וללא מגבלה. את הסמינר עברו כאלה שנמנעו מלטוס במשך 10, 20, 30 שנים ואף יותר, וכן כאלה שלא טסו מעולם, הם כולם טסים ונהנים.

סמינר טיסה ללא פחד הוא פרי פיתוח ישראלי של קברניט מיקי כץ. מיקי הוא קברניט בכיר, בעל תואר שני בפסיכולוגיה והוא סטודנט מחקר לדוקטורט באוניברסיטת חיפה בתחום הפרעות חרדה עם התמקדות בפחד טיסה. במקרים רבים, פחד הטיסה או ההימנעות מהטיסה משולבים בפחדים וקשיים נוספים. שילוב הידע העשיר של קברניט מיקי כץ בתעופה ובפסיכולוגיה מאפשרים לו לנתח את גורמי הפחד על בסיס אישי וזאת על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר לגבי כל אחד ואחת.
פחד טיסה חוצה את כל החתכים האפשריים באוכלוסייה. את הסמינר עברו גם אנשים הקרובים לתחום התעופה כמו מהנדסי מטוסים, עובדי חברות תעופה, בני משפחה של טייסים בחיל האוויר ובאלעל, וכן מטפלים מוסמכים בתחום בריאות הנפש, מדענים, שרים ואנשי ממשל, סלבריטאים/איות וכן קצינים בצה"ל. סמינר טיסה ללא פחד מועבר גם לילדים ובני נוער בתכנית מיוחדת המותאמת לגיל.
מיקי הפיק תכנית מיוחדת המיועדת לנוסעים החוששים לטוס וזו מותקנת במספר חברות תעופה מובילות בעולם ובכללן סינגפור איירליינס, חברת התעופה האוסטרלית קוונטס, קתאי פסיפיק ואחרות. התכנית שודרה משך שנים רבות גם במטוסי אלעל. מיקי מייעץ לחברות תעופה בתחום הטיפול באוכלוסיית הנוסעים הפוחדים/ות לטוס והוא שיתף פעולה עם חברות כגון וירג'ין אטלנטיק, בריטיש איירווייס ואחרות. עקרונות הסמינר ותוצאותיו הוצגו בכנסים מדעיים בינלאומיים וסמינר טיסה ללא פחד מיצב עצמו כפתרון הטוב והיעיל ביותר לפחד טיסה.
אם את/ה פוחד/ת לטוס או נמנע/ת מלטוס, סמינר טיסה ללא פחד הוא הפתרון הזמין, הנוח, התכליתי והיעיל ביותר המשיג את התוצאות הטובות ביותר עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר והוא נועד לך.

מיקי כ"ץ.סמינר טיסה ללא פחד

וכך כתב עו"ד אחיאסף פוזס שחזר לאחרונה מדובאי:
אני מאלה שכמעט אין להם חותמות בדרכון. במשך השנים הפחד מפני הטיסות תמיד עצר אותי, למרות הרצון העז.
לאחרונה החלטתי שאני חייב לטוס ויהי מה והזמנתי כרטיס, בלי לדעת אם אעמוד בזה. במקביל הלכתי לסמינר טיסה ללא פחד של מיקי כץ בלי ציפיות גבוהות. כבר ניסיתי טיפולים, סדנאות, סימולטור ושום דבר לא עזר.

 

היום טסתי לראשונה אחרי שנים.
תקשיבו, האיש הזה הוא קוסם. לא פחות.
לא האמנתי שאני יכול לעלות על טיסה. בטח לא האמנתי שאני יכול להיות רגוע ונינוח בטיסה.
כל מי שחושש, חרד, לא מאמין או איבד תקווה לעלות על מטוס – אתם חייבים את זה לעצמכם. שווה כל עלות.

דובית פליישמן כתבה:
ממליצה על הסמינר טיסה ללא פחד. בוגרת הסמינר. מאז שסיימתי אני נהנית מהטיסות . הפחד עבר כלא היה. אצלי הפחד היה משתק עם סימנים של אירוע לבבי . המון תודה מיקי ועוד שנים רבות של הצלחות לבוגרי הסמינרים

 

מיכל דנין ביטון:
הכי אלוף שיש!!! שינה לי את החיים.

ניב גרינברג:
עברתי את הסמינר לפני שבוע,
אני עכשיו אחרי הטיסה,
הטיסה עברה בשלום ואני באמת מבין על מה דיברת כשאמרת רבים חשבו כמוני, חששו כמוני, לא האמנתי שאצליח לטוס!
תודה מיקי, שינית לי את החיים, אני יכול להגיד לך בשקט שאני שמח שפגשתי אותך ושמח שלא ויתרתי לעצמי וגיליתי את החיים מחדש תודה על הכל מיקי.

לפרטים והרשמה ניתן לבקר באתר www.tofly.co.il או בפייסבוק "טיסה ללא פחד עם מיקי כץ"  או כאן למטה בטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

פחד טיסה קברניט מיקי כץ

    לקבלת מידע נוסף

    השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע

    הנני מאשר קבלת חומר שיווקי (בכפוף לתקנון)