בתמונה: להקת eccoh מההופעה אמש

מקום: היכל התרבות , תל אביב 5.1.19

היכל התרבות היה מלא אמש (sold out) בהופעה של להקת הקאבר של פינק פלויד: The Uk Experience.

הלהקה הבריטית שרה את להיטי האלבום "הצד האפל של הירח", ניגון מדויק להפליא אבל חסר מעט כריזמה. כאמור, הביצוע היה טוב אבל השירה חלשה וללא קול דומיננטי. נקודת המפנה בהופעה הייתה הכניסה של לקהת echo, להקת הקאבר הישראלית לפינק פלויד, אשר הרימה את הרף והחלה בביצוע של הלהיטים מאלבום The Dark Side Of The Moon. השילוב בין 2 הלהקות היה מושלם והחילופים בין השירים בוצעו ללא מאמץ ומבלי שהקהל הרגיש. אבל דווקא echo הייתה זו שהקפיצה את הקהל עם מיטב להיטי פינק פלויד מ- The Wall כולל הלהיט הגדול Comfortably Numb.

הקהל הריע ממושכות ללהקה הבריטית על עצם הגעתה לישראל אבל echo הוכיחו שלא באמת היה צורך בהגעת הלהקה הנחמדה הזו כי הם יכולים לספק את הסחורה טוב יותר! ועכשיו עדכון:

מסתבר שהלהקה מראש לא התכוונה לנגן שירים של רוג'ר ווטרס מבלי ליידע את הקהל על כך. וכך היתה זו אקו שהצילה את ההופעה של הלהקה הבריטית המגוכחת שהגיעה כך מסתבר ללא הסולן שלה. וכך שוב הקהל הישראלי רומה וקיבל להקה ללא סולן טבעי עם סבא חביב שנראה כמארגן שירה בציבור ולא רוקר משוגע שעושה קאברים לפינק פלויד. פשוט בושה , עדיף שלא היו מגיעים ומחרימים אותנו

 

חיתמו כאן על עצומה לתביעה ייצוגית :

עצומה

הקבוצה הזו נפתחה כמחאה על תרמית שנעשתה לכל אחד שרכש כרטיס להופעה של ה Uk Pink Floyd Experience פירסום המופע היה בפירוש הופעה של הלהקה הבריטית בלבד ללא שום איזכור ללהקת הקאברים הישראלית, יתרה מכך הובטח בפרוש בפרסום שהלהקה הבריטית תבצע את כל האלבום של Dark Side Of The Moon ובפועל מי שביצע את מרבית השירים מהאלבום הייתה הלהקה הישראלית.

אנו בטוחים כי גם אתם מרגישים כמונו, מרומים שעשו עלינו סיבוב שכן היו מספר כתבות על ביטול ההופעה ולדעתנו חברת ההפקות מצאה פיתרון יצירתי על חשבוננו ומבלי לעדכן את כל אותם לקוחות ששילמו ממיטב כספם בכדי לראות הופעה ספציפית ובפועל קבלו משהו אחר לגמרי.

אין שום סיבה שנשלם 300-400 שח לכרטיס ולא נקבל את מה שהובטח לנו….!!!!

אז אם גם אתם מרגישים שרימו אתכם, אם גם לכם היתה מוזרה בחירת השירים של הלהקה הבריטית שכלל לא נגעה בלהיטים מהאלבום המדובר, אם גם אתם שילמתם ממיטב כספכם וללא תמורה ראוייה….

בבקשה הצטרפו אלינו למאבק לפיצוי הולם על עוגמת הנפש שהרגשנו כולנו

 

ההופעה הבאה של אקו  ב-24.1 ברידינג 3