מאת: מערכת

העיר מודיעין עולה שוב ושוב כעיר בולטת הנמצאת בהתפתחות – גם מצד משקיעי הנדל"ן וגם מצד אנשים המעוניינים להיות תושבי העיר. לכן רואים עלייה רצינית בפרויקטים חדשים למגורים ודירות חדשות במודיעין. איך הפכה העיר להיות אטרקטיבית כל כך בקרב זוגות צעירים, משפחות עם ילדים וכאמור, גם משקיעים בתחום הנדל"ן.

כשניגשים לבדוק על דירה, עוד הרבה לפני שבוחנים פרמטרים שונים כמו גודל הדירה, סביבת המגורים ועלויות, מנסים להתמקד על עיר ספציפית שבה יערך החיפוש הקפדני. ישנן ערים ותיקות בישראל, לצד ערים חדשות יותר. כשעוברים לגור בעיר חדשה, זוכים להיות חלק מהפיתוח שלה, ניתן לתרום לה וגם אפשר במידה רבה להשפיע על דמותה.

רבים רוצים לגור במרכז הארץ. הבעיה הגדולה? העלויות לא תמיד מאפשרות לאנשים להגשים את חלום המגורים שלהם במרכז. ישנו מבחר פרויקטים ודירות חדשות בעיר מודיעין, כאשר הרוכשים מחזיקים ביתרון כפול: מצד אחד, גישה אל ערי המרכז, אך מהצד השני המחיר אינו זהה למחיר שדורשים הקבלנים ובעלי הדירות במרכז. ליהנות מכל העולמות? בהחלט! העיר מודיעין נמצאת במרחק קצר מאד מהערים המרכזיות תל אביב וירושלים, מה שמאפשר לתושבי מודיעין ליהנות מפתרונות תעסוקה שונים ומגוונים, וגם ממקומות ובילוי במרחק קצר מאד והכל במחירים שפויים יותר לעומת אזור במרכז.

אחד הדברים שבודקים לפני שעוברים אל מקום חדש הוא את האוכלוסיה: מהו הגיל הממוצע של האנשים, באילו מקצועות הם עוסקים, מהו המדד חברתי-כלכלי בעיר וכן הלאה. האוכלוסיה במודיעין לא רק צעירה, אלא גם מתגלה כאיכותית. ישנו אחוז גבוה מאד של אקדמאים בעיר, תוך שגם ישנו אחוז גבוה של תלמידים הזכאים לתעודת הבגרות.

    (פרויקט לב מודיעין, העיר מודיעין)

אחד הפרויקטים היותר מעניינים הוא של חברת אשדר – "אשדר לב מודיעין". הוא ממוקם בחלק הצפוני של שכונת המע"ר, דרומית לשכונת הנביאים, על שדרות החשמונאים בסמוך לציר הכניסה הצפוני לעיר ולכביש מס' 443. בפרויקט יבנו 3 בניינים, סה"כ בני 178 יחידות דיור , שני בניינים בני 60 יחידות דיור כל אחד, ובבנין מגורים אחד בן 58 יחידות דיור.

הפרויקט כולל מבחר דירות 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. שכונת המע"ר היא שכונה חדשה המוקמת בימים אלה במרכז העיר (מצפון לקניון מודיעין ובסמיכות לתחנת הרכבת מודיעין מרכז).

מודיעין אמנם זכתה לסטטוס של עיר, אך לא ניתן להתעלם מהמרחבים הפתוחים, ציוץ הציפורים והאוויר הנקי. העיר ידועה גם בזכות הפארקים הידועים – פארק ענבה והגינה הירוקה, והם מוסיפים ניחוח כפרי ואינטימי נוסף שהופך את מודיעין לפנינה קסומה ושלווה. אם גם אתם רוצים ליהנות מהאיכויות של העיר אך בטעם של כפר – מודיעין היא המקום הנכון עבורכם.