הפועל תל אביב ניצחה אמש את הפועל ירושלים לראשונה  בארנה הירושלמית  ואיזה ניצחון מרשים זה היה.  קאמבק  ענק  שהשלים פער של 19 נקודות  עד לניצחון. הפועל תל אביב בהחלט מראה שהיא מתחילה להתחבר כקבוצה  ואי העפלה לפיינל פור בהחלט ייחשב ככישלון מבחינתה.

רפי מנקו

הגיע מהיריבה הפועל ירושלים ומתחיל לאחרונה להוכיח  שעשה החלטה נכונה בניהול הקריירה שלו עם המעבר להפועל תל אביב. מנקו מקבל הרבה דקות משחק שספק אם היה מקבל בירושלים , משחק מול הקהל השלישי בגודלו בליגה וללא ספק הנאמן ביותר והכי חשוב החל לתפוס ביטחון.

זה התחיל בדרבי מול מכבי תל אביב  ביד אליהו ( היכל מנורה) והמשיך אמש עם שלשה מכריעה ברבע האחרון. מנקו זוכה בדבר הכי חשוב לשחקן כדורסל בגילו וזה דקות משחק. להבדיל מנערי הפוסטר של מכבי תל אביב הישראלים של הפועל  מקבלים דקות משחק ולאחרונה גם מחזירים ביכולת גבוהה.

טוני גפני

מי שנשאר לאחר המשחק ראה את טוני גפני צוהל , קופץ ומאוד שמח. גפני גם הלך להודות לאוהדי ירושלים ואף נשאר לדבר איתם בסמוך ליציע. מאז שהגיע להפועל גפני הוסיף המון כח ולחימה לאדומים ואנו תוהים  מה היה דחוף כל כך לירושלים לשחרר אותו ?

בנקס. אדריאן בנקס.

נראה שדני פרנקו עושה טוב לאדריאן בנקס. הוא נראה בוגר יותר השנה, אחראי יותר וגם זורק באחוזים גבוהים יותר.

הפועל תל אביב הוכיחה אמש שהיא יכולה לחזור ולהתברג בין ארבע הגדולות של הליגה. כדי להישאר שם היא תצטרך לספק יציבות שכל כך חסרה . הקבוצה ביום טוב מנצחת כל קבוצה בליגה, אך גם יכולה להפסיד כרגע לכל קבוצה בליגה.

בשורה התחתונה, להבדיל מהיריבה העירונית הפועל מאפשרת לשחקניה הישראלים דקות משחק.