הפרויקט כולל 3 מבנים בני 7 קומות עם כ-144 יח"ד ובניין נוסף שייבנה בהמשך.

קבוצת יוסי אברהמי מדווחת על קבלת היתר חפירה ודיפון לפרויקט "ונציה" בלגונה של אילת, שיוקם בשיתוף חברת אלמוגים באזור המלונות וקניון האייס מול בעיר. החברות קיימו אירוע הנחת אבן פינה בפרויקט, והוא בין הפרויקטים הבודדים למגורים שיוקמו באזור.

פרויקט "ונציה" הוא פרויקט יוקרה מפואר וייחודי שתוכנן על ידי משרד "טיטו אומן אדריכלים" בהשראת העיר ונציה שבאיטליה. הוא יתפרס על שטח של כ-13 דונם על שפת הלגונה המזרחית באילת ויכלול כ- 144 יח"ד ב- 3 מבנים בני 7 קומות כל אחד ובניין נוסף שייבנה בהמשך בשלב ב'. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 2-4 חדרים וכן פנטהאוזים עם נוף למפרץ אילת.

המבנים ייקראו ויעוצבו ברוח גדולי אמני איטליה – ויולדי, רפאל ומרקו פולו. דיירי הפרויקט ייהנו מפסיליטיס מגוונים כגון, לאונג' עסקים, בריכת שחייה פרטית, חדר כושר מאובזר, חדר ספא, ועוד. כמו כן, בפרויקט מתוכננים קומת מסחר ומלון יוקרתי.

לדברי יוסי אברהמי, בעלים ויו"ר קבוצת יוסי אברהמי, "פרויקט 'ונציה' הינו פרויקט 'קונספט' חדשני וייחודי, המספק חווית מגורים על המים שכמותה לא היתה בישראל. מדובר בפרויקט המגורים היחידי שייבנה באזור המלונות באילת, והוא זוכה לביקושים גבוהים מצד ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם. לאחר שהתקבל היתר החפירה והדיפון, אנו נפעל לקבלת היתר בנייה מלא בהקדם האפשרי".