קבוצת אורנים מקימה בימים אלה מתחם יוקרתי לדיור  לגילאי  60 +  אשר ימוקם מעל הטיילת על חוף הים של ראשון לציון, כ-110 מטר מקו החוף. בקלאב הראשון אשר ייקרא Sea One ייבנו 270 יחידות דיור יוקרתי בשני מגדלי מגורים בני 8 קומות עם חזית לים מעל קומת מסחר. הפרויקט כבר קיבל היתר בנייה, והעבודות בשטח כבר החלו. האכלוס צפוי בעוד כשנתיים כאשר מספר רב של דירות כבר נמכר.

 

מה כולל הדיור האולטרה יוקרתי של ORANIM CLUB SIXTY FIVE

Club 65 תציע שירותי דיירים בסטנדרט 5 כוכבים המאפיין אתרי נופש יוקרתיים בעולם – אוכל גורמה, חדר כושר משוכלל, ספא ובריכות שחייה פנים וחוץ, אולמות להרצאות, סטודיו לאומנות, קולנוע פרטי, לאונג' עסקים וחדרי ישיבות, בית כנסת, ואפשרויות לאירוח של בני המשפחה שיבואו לבקר.

כמו גם שירותי  אבטחה וקונסיירג' מסביב לשעון לרווחת הדיירים , תחזוקה, ניקיון וכביסה, שירות היסעים לערים מרכזיות בארץ, מסעדות, אירועי תרבות, שיעורי יוגה ופילאטיס, אימוני ספורט, וכמובן שירותים רפואיים. בטיילת השוכנת בקומת הקרקע של המתם יוכלו הדיירים להנות מחנויות מגוונות , ומבחר רב של  מסעדות ובתי קפה איכותיים.

“אנחנו מייצרים עבור בני ה 60+  סביבה יוקרתית המתאימה לדרישות התרבות והצריכה שלהם. מדובר בקהילה חמה ונמרצת אשר תוכל לשלב עבודה במרכז העסקים המתקדם לצד פעילויות ספורט ופנאי  כל זאת במרחק הליכה קצרה מחוף הים.”

אומרת שירה אורן נחמיאס, משנה למנכ"ל קבוצת אורנים ומבארת: "בחזית הפיתוח החדש ניצב החזון לשלב בין מגורי יוקרה לבין הנוחות המדויקת שמרגישים בנופש, וכך למעשה ליצור מעין מתחם מגורים בדמות אתר נופש יחיד במינו, עם הנאה בלתי מתפשרת בכל תחומי החיים.

 

הקלאב מיועד לבני 60 ומעלה, נמרצים ופעילים, שיודעים ליהנות מהחיים, אוהבים את הים והשלווה שהוא מביא איתו. בני ה-60-70 הבינו לאחר תקופת הקורונה כי יש למצות את החיים ולקחת את היוזמה לידיהם. בתוך כך רבים מהם הבינו כי ניתן להמשיך בשגרת עבודה רציפה גם ממתחמי העבודה הייעודים שבקלאב וכך למצות את הפעילות העיסקית. בנוסף, התברר להם כי התחזוקה של בתיהם הגדולים גוזלת מהם זמן ואנרגיה רבים והם כבר אינם נהנים מהבתים הללו. לכן, ORANIM CLUB SIXTY FIVE מספק עבורם חלופה אידיאלית למגורים מפנקים ברמה של ריזורט, בלוקיישן מרכזי על חוף הים הכולל חלל עבודה בוטיקי העונה על כל צרכיהם העיסקיים. מדובר כאמור באנשים שממשיכים לעבוד ומעוניינים לשדרג את חייהם במעבר לקלאב חברתי ועסקי מפנק. צריך לזכור שדיור מוגן במתכונת הבתים הקיימים בארץ אטרקטיבי בעיקר לקהל הקרוב יותר לגילאי ה-80 וה-90, קהל שהמעבר לדיור שכזה התבצע ביוזמת ילדיו מתוך חששות מהחרפה במצב בריאותי או חששות מבדידות הוריהם. המעבר אלינו, בניגוד לבתי הדיור המוגן, אינו נובע מסיבות בריאותיות, אלא מתוך חיפוש אחר איכות חיים ומנעמי החיים ולכן זוהי אופציה מופלאה לבני 60 פלוס המבקשים ליהנות מאורח חיים מפנק המעצים את בריאות הגוף והנפש".

 

"בעוד שרכישה של דירה כרוכה בעלויות מיסוי, ההצטרפות למגורים בקלאב אינה כרוכה בתשלום מס רכישה, כך שהמס רכישה של 8% נחסך", היא מוסיפה. "בנוסף, הפיקדון המוחזר לדייר עם עזיבתו את הקלאב צמוד למדד ולכן כספי הפיקדון מוגנים מפני אינפלציה. בנוסף, קיימת גמישות מירבית ובלתי מחייבת המתאימה לאנשים החיים אורח חיים דינאמי וקיימת אפשרות בכל עת לעזוב את הקלאב ובתוך שלושה חודשים לקבל בחזרה את כספי הפיקדון".

מפרט הדירות

הפרויקט כולל מגוון רחב של יחידות בגדלים שונים מיחידות קטנות של 50 מ"ר ועד 130 מ"ר, דירות פנטהאוז ודירות גן עם נוף לים. המודל הכלכלי בפרויקט מתבסס על תשלום פקדון לפי גודל היחידה החל מ 2 מליון ₪ ודמי אחזקה חודשיים החל מ 9000 ש"ח. עבודות השלד של המרכז המסחרי הסתיימו וכעת בבנייה מתקדמת  שלד מבני המגורים. על התכנון מופקד משרד יסקי מור סיון אדריכלים (MYS) המוביל, ועל עיצוב הפנים אחראים בינדרמן אדריכלים. המתחם בראשון לציון הוא הראשון שיוקם כחלק מפעילות הרשת החדשה, בהמשך מתכננת החברה להקים מתחמים נוספים בין היתר גם ברמת השרון.

 

הקרבה למתחם ה – 1000

המתחם ממוקם בסמיכות למתחם ה-1000 בראשון לציון, בקרבת מוקדי תעסוקה, בילוי ופנאי מהגדולים באזור, במרחק נסיעה קצר ניתן למצוא את בית החולים אסותא, היכל ההופעות "זאפה" ופארק האגם בעיר. ת"א ונתב"ג רחוקים כ-15 דקות נסיעה, וירושלים כ-45 דקות.

המתחם ממוקם בסמיכות למתחם ה-1000 בראשון לציון, בקרבת מוקדי תעסוקה, בילוי ופנאי מהגדולים באזור, במרחק נסיעה קצר ניתן למצוא את בית החולים אסותא, היכל ההופעות "זאפה" ופארק האגם בעיר. ת"א ונתב"ג רחוקים כ-15 דקות נסיעה, וירושלים כ-45 דקות.

 

על קבוצת אורנים

קבוצת אורנים הוקמה בשנת 1978 על ידי מנחם אורן שהינו בעל השליטה, ובעל ניסיון של כ-43 שנים בייזום והקמה של אלפי יח"ד, בתי מלון, מבני ציבור ומסחר. לחברה ניסיון רב שנים בייזום והקמת אלפי יח"ד לאוכלוסיה האמידה בישראל (רעננה, הרצליה, קיסריה ותל-אביב) וכן נסיון רב שנים בלונדון. שווי נכסי הקבוצה בישראל מוערך בכמיליארד שקל. משנת 1989 פועלת הקבוצה לפיתוח ובניית פרויקטי יוקרה על קו החוף של תל אביב והרצליה פיתוח, בין הפרויקטים של החברה ניתן למנות את בית המלון והמגורים היוקרתי "רויאל ביץ'" תל אביב , מגדל "גלי ספיר" בהרצליה פיתוח, "תאומי הים" ו"פנינת הים" בתל אביב.

 

לפרטים נוספים על CLUB 65  >>